Школа молодого вчителя

Векторний аналіз картки

Загальні вимоги до поурочних планів

Метод. рекоменд. з інтерактивного навчання

Порядок самоаналізу уроку

Структурні елементи комбінованого уроку

Схема структури конспекту уроку

Яким повинен бути конспект уроку

Поняття Акмеограма. Коли вчитель починає працювати  над акмеограмою 

 Типова форма "Резюме"

Форми звіту вчителя

Що таке портфоліо вчителя

Організація роботи з обдарованими учнями всіх вікових категорій

Про значення   роботи з обдарованими учнями для педагогів,які працюють в    школі   нового   покоління

Про  практичний досвід роботи  та рекомендації щодо порядку  організації роботи з обдарованими учнями. Початкова ланка (+презентація)

Про  практичний досвід роботи  та рекомендації щодо порядку  організації роботи з обдарованими учнями. Середня шкільна ланка 

 Про  практичний досвід роботи  та рекомендації щодо порядку  організації роботи з обдарованими учнями. Старші класи, профільне навчання

 Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації та атестації  учнів  за  змістом  навчальної  програми. Особливості  державної  підсумкової  атестації  за 2014-2015 н/р.

Зміни щодо форми та змісту проведення підсумковоїатестації в початковій ланці за результатами 2014-2015 навчального року та роль вчителя початкової ланки у  цьому  процесі

 Рекомендації вчителям щодо  підготовки  та проведення державної підсумкової атестації та атестації учнів за темами навчальної  програми з предметів  гуманітарного    циклу.

 Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації та атестації учнів за змістом навчальних програм

 


Немає коментарів:

Дописати коментар