ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Куратор : Свєткова О.В., вчитель вищої категорії, «учитель- методист»
І
Про порядок денний:
1.
Аналіз та обговорення вступних анкет
слухачів «Школи молодого вчителя», внесення уточнень всіх даних до анкет:
А) Призначення вчителя – наставника та значення плідного
спілкування молодого колеги з вчителем –
наставником (історична довідка питання):
Взаємодія
між молодим вчителем та вчителем – наставником:
·
Поняття
та робота з основними шкільними документами: навчальна
програма; календарно-тематичний план.
·
Робота
з класним журналом.
·
Складання
конспекту уроку.
Інформувати
молодих колег про зміст «Методичної скарбнички» вчителя – початківця.
Б) Вибір проблемної методичної теми (значення
теми для підвищення категорії під час проведення першої атестації).
В) методичні рекомендації щодо вибору
змісту проблемної теми:
·
за змістом бажано, щоб проблемна методична тема була
співзвучна з проблемною методичною темою колегіуму (2015-2018р.р.) «ПЕДАГОГІЧНА
МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ДОМІНАНТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ, ЖИТТЄТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛІВ І
КОЛЕГІАНТІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГОПРОСТОРУ ШКОЛИ НОВОГО ТИПУ»
Г) Остаточний
термін повернення заповнених анкет 15 вересня,
к. 206 (з 2 по 5 урок)
2. Інформування слухачів про
базовий план роботи «ШМВ» на 2015 – 2016 н/р.
А) про порядок проведення занять
(спільні – окремі – початок та кінець навчального року, ділові ігри )
Б) форми занять – традиційні (семінари –
тренінги, «круглі столи», «майстер – класи», «педагогічні майстерні» та обовꞌязкові – Відвідування уроків вчителів – наставників, досвідчених колег
колегіуму (кількість уроків, теми, що взяли для себе), плюс «ділова гра»
В) У січні -
лютому 2016 року заплановано проведення заняття для слухачів другого –
третього року навчання «Самоаналіз
професійних умінь молодими спеціалістами» під час якого пропонується здійснити «Захист методичних
прийомів, ідей, досвідів, експериментів, з якими познайомились та
використовуєте в своїй роботі».
1. Аналіз та обговорення вступних анкет слухачів «Школи молодого вчителя», внесення уточнень всіх даних до анкет:
Немає коментарів:
Дописати коментар