15 вер. 2015 р.

14.09.15 засідання 

ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Куратор : Свєткова О.В., вчитель вищої категорії, «учитель- методист»

І
 Про порядок денний: 
1.  Аналіз  та обговорення вступних анкет слухачів «Школи молодого вчителя», внесення уточнень всіх  даних до анкет:
А) Призначення вчителя – наставника та значення плідного спілкування молодого колеги з  вчителем – наставником  (історична довідка питання): Взаємодія між молодим вчителем та вчителем – наставником:
·         Поняття та робота з основними шкільними документами: навчальна програма; календарно-тематичний план.
·         Робота з класним журналом.
·         Складання конспекту уроку.
     Інформувати молодих колег про зміст «Методичної скарбнички» вчителя – початківця.
    Б) Вибір проблемної методичної теми (значення теми для підвищення категорії під час проведення першої атестації).
    В) методичні рекомендації щодо вибору змісту проблемної теми:
·         за змістом бажано, щоб проблемна методична тема була співзвучна з проблемною методичною темою колегіуму (2015-2018р.р.) «ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ДОМІНАНТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ, ЖИТТЄТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛІВ І КОЛЕГІАНТІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГОПРОСТОРУ ШКОЛИ НОВОГО ТИПУ»
              Г)  Остаточний термін повернення заповнених анкет 15 вересня,
           к. 206 (з 2 по 5  урок)
2. Інформування слухачів про базовий план роботи «ШМВ» на 2015 – 2016 н/р.
          А) про порядок проведення занять (спільні – окремі – початок та кінець навчального року, ділові ігри )
        Б) форми занять – традиційні (семінари – тренінги, «круглі столи», «майстер – класи», «педагогічні майстерні»  та   обовꞌязкові – Відвідування уроків  вчителів – наставників, досвідчених  колег  колегіуму (кількість уроків, теми, що взяли для себе), плюс «ділова гра»
       В) У  січні - лютому 2016 року заплановано проведення заняття для слухачів другого – третього  року навчання «Самоаналіз професійних умінь молодими спеціалістами» під час якого  пропонується здійснити «Захист методичних прийомів, ідей, досвідів, експериментів, з якими познайомились та використовуєте в своїй роботі».



Немає коментарів:

Дописати коментар